Volvo zebrało już 20 000 na XC40
 
plende

W nowym Volvo XC40 zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań. To pierwszy model zbudowany na platformie CMA, która zostanie wykorzystana do stworzenia wszystkich przyszłych samochodów serii 40. W tym samochodzie, również po raz pierwszy, szwedzki producent wprowadził funkcję współdzielenia samochodu. Jest ona dostępna za pośrednictwem aplikacji Volvo On Call oraz czerwonego kluczyka technicznego. Pozwala ona na zdalne udostępnienie samochodu przyjaciołom i rodzinie bez konieczności fizycznego przekazania klucza.

Wprowadzenie modelu XC40 to dla Volvo historyczny moment, w którym po raz pierwszy ma aż trzech, przedstawicieli w segmencie SUV-ów, oferowanych na wszystkich rynkach.

Dziś Volvo Cars rozpoczyna globalną kampanię marketingową skupioną na XC40. Wykorzystano w niej znany, z musicalu i filmu Sound of Music, utwór muzyczny My Favorite Things. Na potrzeby kampanii został on nagrany w nowej wersji przez szwedzką artystkę Jennie Abrahamson i był dostępny, jeszcze przed rozpoczęciem kampanii, w aplikacji Spotify.

Źródło: http://media.volvo.pl/2018/01/volvo-zebralo-juz-20-000-zamowien-na-nowy-model-xc40/


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nowy model XC40, volvo vc40, mały suv volno, nowy syn volvo, 

Polecane