Audi RS 3 Limousine i RS 3 Sportback - dynamiczny duet.
 
plende



Fakty
Audi RS 3 Limousine i RS 3 Sportback

Silnik
- nowo zaprojektowany silnik 2.5 TFSI, skrzynia korbowa z aluminium, podwójny wtrysk (wtrysk do kolektora dolotowego i wtrysk bezpośredni)
- moc 294 kW (400 KM), maksymalny moment obrotowy 480 Nm rozwijany w przedziale od 1700 do 5850 obr./min.
- moc o 33 KM większa niż moc poprzedniego silnika, lżejszy o 26 kg
- przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 sek.
- prędkość maksymalna 250 km/h, na życzenie – 280 km/h.
- zużycie paliwa: RS 3 Limousine – 8,3 l na 100 km, 188 g CO2 na km, RS 3 Sportback – 8,3 l na 100 km, 189 g CO2 na km
- wyraziste brzmienie pięciocylindrowego silnika

Układ przeniesienia napędu
- siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic z manetkami i funkcją startową Launch Control w standardzie 
- stały napęd na cztery koła quattro z poruszanym hydraulicznie i sterowanym elektronicznie sprzęgłem wielopłytkowym, zmienny rozkład momentu obrotowego
- precyzyjna regulacja, maksymalna stabilność i dynamiczna zwrotność

Zawieszenie
- w porównaniu do modelu bazowego, zawieszenie obniżone o 25 mm 
- system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select z czterema trybami, na życzenie zawieszenie sportowe RS plus z adaptacyjnym systemem kontroli amortyzacji
- odpowiednio zestrojony progresywny układ kierowniczy, konstrukcja McPhersona jako zawieszenie osi przedniej, czterowahaczowa oś tylna
- 19-calowe koła z oponami w rozmiarze 235/35, na życzenie z przodu opony w rozmiarze 255/30 
- wentylowane od wewnątrz, perforowane, stalowe tarcze przednie i ośmiotłoczkowe zaciski z emblematem RS, opcjonalnie tarcze przednie z ceramiki wzmocnionej włóknem węglowym
- system stabilizacji toru jazdy ESC z trybem jazdy sportowej i możliwością wyłączenia systemu oraz z selektywnym sterowaniem rozkładem momentu obrotowego

Wygląd zewnętrzny
- pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe z emblematem quattro i z grillem o strukturze plastra miodu, z przodu wyrazista krawędź, tzw. blade, duże wloty powietrza, wypukłe wnęki kół, spojler na brzegu dachu (Sportback)/ charakterystyczna krawędź pokrywy bagażnika (Limousine), dyfuzor, układ wydechowy RS z dużymi owalnymi końcówkami rur wydechowych
- rozstaw kół przedniej osi większy o 20 mm w porównaniu do modelu A3 
- w RS 3 Limousine: rozstaw kół tylnej osi większy o 14 mm
- reflektory diodowe w standardzie, na życzenie diodowe reflektory Matrix 
- masa własna: RS 3 Sportback 1510 kg; RS 3 Limousine 1515 kg

Wnętrze i obsługa
- standardowo sportowe fotele z wytłoczonym logo RS i z kontrastowymi szwami w kolorze szarym lub czerwonym
- opcjonalnie sportowe fotele RS ze zintegrowanymi zagłówkami, stebnowaniem w kształcie rombów i z kolorową perforacją 
- dekoracyjne panele w kolorze szary Tytan o trójwymiarowej optyce szkła, opcjonalnie panele z karbonu i aluminium o nazwie Race Design Light 
- monitor MMI o przekątnej 7 cali w standardzie, system MMI z intuicyjną logiką obsługi
- wyszukiwanie kontekstowe i sterowanie głosowe przy pomocy języka potocznego
- na życzenie Audi virtual cockpit z 12,3-calowym monitorem wysokiej rozdzielczości, trzy tryby widoku, w tym widok RS z dużym obrotomierzem pośrodku

Infotainment
- modułowy system infotainment drugiej generacji
- systemy nawigacji z modułem LTE zapewniającym szybki dostęp do internetu i punkt Wi-Fi hotspot pozwalający na surfowanie i streaming przy pomocy urządzeń mobilnych
- aplikacja Audi MMI connect App 
- aplikacja Audi smartphone interface dla systemów operacyjnych Android lub iOS
- Audi phone box do bezprzewodowego ładowania telefonu
- Bang & Olufsen Sound System

Systemy wsparcia kierowcy
- bezpieczeństwo i komfort, to wynik działania wielu systemów wsparcia
- najnowocześniejsze rozwiązania: 
   - asystent jazdy w korkach
   - asystent awaryjnego hamowania w nagłych wypadkach
   - asystent ruchu poprzecznego z tyłu
   - adaptive cruise control
   - Audi side assist
   - system ochrony bezpieczeństwa pasażerów
   - system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu
   - asystent parkowania
   - działająca w oparciu o kamerę funkcja rozpoznawania znaków drogowych

Źródło : http://www.audi.press-bank.pl/artykul,26442,audi_rs_3_limousine_i_rs_3_sportback_-_dynamiczny_duet

______________________________________________________________________________________________

najnowsze audi, nowe audi rs3, nowe audi rs3 limousine, nowe audi rs3 sportback, nowe audi

Polecane